bismillahirrahmanirrahim........

la hawla wala quwwata illa billah...

semoga dilapangkan dada...

terima kasih kerana sudi menjenguk blog ini....
moga ilmu yg dikongsikan bersama diberkati Allah SWT..
insyaAllah...

Friday, July 16, 2010

sy omsick..huk3




dekyah!!
teh 'o' ais limau satu!!

dekyah,
kopi satu! sdp kopi dkyah bwt..hihi

dekyah!
sirap limau satu!

huk2...da lame xdengar request2 cmtu...dr sape lg kalo bkn dr ayah tersayang....
ati ni wndu sgt2 kt mak..ayah..huk3...ble pk2 balik, aku dah cuba sedaya upaya aku
ke tlg mak n ayah kt umah mase cuti dlu...aku cbe nk ringankan beban mak n ayah...
tp cukup ke ape aku buat...

terfikir balik, kalo2 ade kate2 yg buat mak n ayah trase ke...kecik ati ke....maafkan dkyah..mak ayah...=( i miss both of u so much...

selalunye xla rse smpai mcm ni skali...rse mcm berat ati nk jauh ngn mak n ayah...nk tlg mak n ayah...tp, dgn blaja sungguh2 pn kte tlg mak ayah kn...jd ank solehah..sntesa doakan mak n ayah..syg ayah n mak sgt2...

TAPI....
penah x aku ckp depan2 mak, ayah, yg aku syg dorg???
mcm xpenah je...malu...kan...lafaz yg tersimpan.....
tp jaoh di sudut ati yg plg dlam, aku sgt99999 syg kt mak ayah...my family...

org doakan mak ayah sihat sntesa...sntesa diberkati Allah..ameen...
Doakan kejayaan ankmu yg jauh ni mak, ayah...
semoga ankmu mnjadi ank yg btol2 solehah..insyaAllah.....

Doaku sntesa mengiringimu...

syg mak ayah....
=( mish them...

No comments:

Post a Comment